Nit sagnant a Londres: dos joves morts a trets, quatre apunyalats i catorze detinguts

Patrulla de la Metropolitan Police / Foto: Moisés Peñalver

La Policia de Londres va detenir catorze persones relacionades amb diferents actes delictius comesos en diferents punts de la ciutat la nit de divendres, en què es va registrar un assassinat de dos adolescents, que van morir en dotze minuts entre un i altre, i quatre apunyalats, segons la Metropolitan Police. Els successos mortals van tenir lloc en els districtes de Greenwich i Wandsworth.

Minuts després de dos quarts de cinc de la matinada es rebia un avís que un jove de 18 anys havia mort en el lloc on va ser apunyalat, al barri de Wansworth. La Policia va detenir sis joves d’entre 16 i 19 anys. Hores després, un jove de 19 anys va morir d’un tret i quatre menors d’entre 16 i 17 anys van ser arrestats per l’assassinat.

Durant la nit de divendres a dissabte també es van registrar 4 ferits per arma blanca a Clapham, on quatre homes van ser arrestats.

L’alcalde de Londres va expressar el seu pesar per l’augment de la violència als carrers de la seva ciutat, que experimenta en els últims anys un augment preocupant.

Port de Tarragona