Detenen en Barcelona un fugitiu buscat per homicidi i que utilitzava una identitat falsa

El detingut era un dels guardaespatlles de el líder de l'organització criminal Skaljari

Arxiu

La Policia Nacional han detingut a Barcelona un fugitiu buscat per homicidi. L’arrestat va ser localitzat en els voltants d’un hotel de la capital catalana. Li constava una ordre internacional de detenció interposada per les autoritats montenegrines per disparar diverses vegades a un home a l’interior d’un vehicle i donar-se a la fuga.

Identitat falsa per evitar la detenció

La investigació va començar quan els agents van tenir coneixement de la possible presència de l’fugit en territori espanyol i van poder determinar que el fugat es trobava allotjat en un hotel de Barcelona sota una identitat falsa, posteriorment es va poder confirmar que no només s’havia allotjat recentment a aquest hotel, sinó que anteriorment va estar en altres d’aquesta mateixa zona.

Amb aquesta informació els agents van procedir a la detenció del fugit el passat 22 d’agost en un dispositiu policial muntat als voltants de l’hotel on s’allotjava en aquests moments.

Els fets que se li imputen en l’Ordre Internacional de Detenció, daten de el 31 de maig de 2016 a la localitat de Dobrota, pertanyent a el municipi de Kotor (Montenegro), quan el fugitiu, en unió d’una altra persona, va intentar matar un home , disparant-diverses vegades amb una pistola que posseïen il·legalment, mentre la víctima es trobava a l’interior d’un vehicle, donant-se a la fuga després d’executar l’acció.

El detingut era un dels guardaespatlles de el líder de l’organització criminal Skaljari i per aquest fet delictiu s’enfronta a una pena màxima de 15 anys de presó.

Port de Tarragona